.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح فاز اول شركت ايران خودرو در بابل

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس از افتتاح فاز اول شركت ايران خودرو ظرف دو هفته آينده خبر داد.

علي كريمي فيروزجايي در مراسم بهره‌برداري شركت تعاوني آموزشي الهه هنر بابل اظهار داشت: در حال حاضر رئيس جمهور به شدت پيگير افتتاح ايران خودرو در شهرستان بابل است و دستور اكيد داده است فاز اول اين پروژه تا 29 بهمن بايد آماده افتتاح شود.

عضو فراكسيون اصو‌لگرايان مجلس تصريح كرد: با توجه به اينكه مازندران در دو دهه فعاليت اصلاحات و سازندگي به كلي فراموش شده بود اما در دولت نهم با سفر اول رياست جمهوري به مازندران ممنوعيت صنايع از مازندران گرفته شد.

وي افزود: افتتاح پروژه ايران خودرو كه يكي از مهم‌ترين پروژه‌هاي صنعتي مازندران است نمونه بارز برداشتن ممنوعيت استقرار صنايع در اين استان است.

كريمي اظهار داشت: امنيت امروز ما مديون ايثار‌گري‌هاي امام خميني(ره) از دهه 40 تاكنون است.

وي افزود: تلاش مجلس و دولت اين است كه به تبعيت از فرمايشات مقام معظم رهبري دولت كوچك شده و به مجموعه بزرگ و فعال مردمي واگذار شود.

نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: نگاه مجلس به سازمان فني و حرفه‌اي نگاه حمايتي است و مجلس به شدت موضوع مهارت‌آموزي را تقويت كرده تا آموزش مسائل نظري و تئوري به مرحله عملي برسد.

كريمي بازسازي و چهار‌بانده كردن جاده هراز، توجه به صنعت سد‌سازي مازندران، افتتاح پروژه‌هاي متعدد آموزشي، حل مشكل زباله و ايجاد كمربندي جنوبي بابل را از اقدامات بسيار مهم دولت نهم و دهم در استان مازندران و شهرستان بابل برشمرد.

وي با اشاره به اينكه 90 هزار پروژه نيمه‌كاره دولت اصلاحات در دولت نهم به اتمام رسيد، بيان داشت: در چند هفته اخير بسياري از وزرا و معاونان آنها از پروژه‌هاي مختلف شهرستان بابل بازديد كرده و براي تسريع اين پروژه‌ها نيز اقداماتي را انجام خواهند داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند بابلي 18 بهمن 1388
با سلام جناب اقاي کريمي شما که داريد اين خرده فرمايشات را نطق مي فرماييد يک سوال از شما دارم که شما براي همين طرح ايران خودرو چه کاري انجام داديد و همچنين براي طرحهاي مختلف که به اصطلاح دولت دهم داره انجام ميده شما چه کاري انجام داديد لابد پيگيريهاي مستمري داشتيد خدا عاقبت ما را ختم به خير کند .
محمد طبری 19 بهمن 1388
اقای کریمی تو را به خدا جاده هراز را از حلت کشتار گاهی در اورید البته از تهران تا پلور که حوزه استحفاضی تهران است چند بانده شده اما از حوزه مازندران حدود 30 درصد پیشرفت کاری داشته است یا تونل رودهن به پلور به کجا انجامید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.